diş dolgusu tedavisi örnek hasta
18 Haz 2015

Diş Dolguları Artık Daha Estetik

Dişlerde zamanla bazı hasarların meydana gelmesi artık alışılagelmiş bir durumdur. Diş sorunları genellikle ilerleyen yaşlarda kendini göstermektedir. Dolgular da diş tedavi yöntemlerinden biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Günümüzde birçok insanın dişinde dolgu olduğunu biliyoruz. Bundan yıllar önce dişlerde estetik kavramı çok önemli değildi. Bu nedenle de yapılan dolgular siyah renkli oldukları için ağızda kötü bir görüntüye neden olmaktaydı. Arka dişlerdeki dolgular görünmüyor olsa da ön dişlerde siyah dolgunun olması gerçekten kötü bir görüntüye sebep olmaktaydı. Son zamanlarda her anlamda gelişen teknoloji tıp alanında da kendini göstermiş ve farklı tedavi yöntemleri ile diş estetiğine önem verilmeye başlanmıştır.

Dişiniz İle Uyumlu Dolgular

Artık dolgular estetik bir bicinde yapılmakta ve hiç kimsenin fark edemeyeceği şeffaflıkta olmaktadır. Dolguların renkleri dişiniz ile birebir uyumlu şekilde yapılmakta ve hiç kimse tarafından fark edilmemektedir. Bu durum da tabi ki insanların da kendilerini çok daha iyi hissetmelerine neden olmuştur. Dişlerinizde oluşan çürükler doktorunuz tarafından cihazlar yardımı ile temizlenecektir. Temizleme yapıldıktan sonra dişiniz ile en uygun olan ton dolgu malzemesi dişinize uygulanır. Bu sayede dişinizde estetik bir görünüm de oluşmuş olacaktır. Dişinizin bu şekilde sorunsuz bir şekilde tedavi edilmesi ve dışarıdan bakıldığında kendi dişinizden ayırt edilmemesi hastaların mutlu bir tedavi sonucuna ulaşmalarını sağlamaktadır. Eski yöntemleri unutun ve acısız bir şekilde her türlü diş sorununuzun çözümü yapılacaktır. Diş dolguları sadece arka dişlere değil isterseniz ön dişlere de çok kolay bir şekilde uygulanmaktadır. Eğer dişleriniz ayrık ise dolgu yöntemiyle bu görüntüden de kısa sürede kurtulabilirsiniz.

Estetik Dolgular İle Sorununuz Çözülecek

Dolguların dişiniz ile aynı renkte olması kimse tarafından fark edilmemesi ve doğal bir görünüm oluşturması istediğiniz gibi gülmenizi de kolaylaştıracak. Diş sorunlarınızın çözümü için yapmanı gereken size en yakın hastaneden uzman bir doktora başvurabilirsiniz. Dişinizde oluşan çürükler zamanla ağrı yapmaya başlayacaktır. Bunları temizletip dolgu yaptırdığınızda hem bu ağrıdan kurtulmuş olacaksınız. Hem de dişinizin temizlenen boş kısmını doldurarak oraya herhangi bir yabancı cisim gelmesini engellemiş olacaksınız. Dolgu işlemi sayesinde artık siz de diş sorununuzdan estetik bir biçimde kurtulmanın rahatlığını yaşayacaksınız.