Tedaviler

DİŞ TEDAVİLERİ

Kliniğimizde Uygulanan Tedaviler

ağız diş ve çene cerrahisi tedavisi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Ağızda bulunan sert ve yumuşak dokuları ilgilendiren her türlü rahatsızlıkların teşhisi ve tedavisi.

Diş Eti Hastalıkları Periodontoloji tedavisi

Diş Eti Hastalıkları (Periodontoloji)

Periodontal hastalıklar, diş eti ve dişlerin etrafındaki yumuşak- sert dokuları etkileyen iltihaplanma durumuna denilir.

kanal tedavisi nasıl yapılır

Kanal Tedavisi (Endodonti)

Kanal tedavisi, enfekte olmuş ya da ciddi düzeyde çürümüş bir dişi onarmak ve hayatta tutmak için uygulanan tedavidir.

diş taşı temizliği nasıl yapılır

Diş Taşı Temizliği

Genel anestezi ile diş tedavisi nasıl yapılır

Genel Anestezi ile Diş Tedavisi

Diş çekimi tedavisi

Diş Çekimi

Dişler çeşitli sebeplerle ve genelde hastanın ısrarı ile çekilmektedir. Diş çekim işlemi çağımız hekimliğinde en son değerlendirilmesi gereken seçenektir.

Bilinçli sedasyon ile diş tedavisi

Bilinçli Sedasyon

Diş tedavisi esnasında duyulan endişe ve korku durumunu , rahatlığa çeviren son derece etkili ve güvenilir bir uygulamadır.

Porselen diş kaplama yapım aşamaları

Porselen Diş Kaplama

Çok fazla tercih edilen bu uygulama içerisinde pek çok farklı kaplama çeşidi bulunmakta.