Hakkımızda

Türkiye Dental Hakkında

Türkiye Dental ile dişleriniz hep güçlü!

2008 yılında  kurulan Türkiye Dental,  insan odaklı sağlık hizmeti anlayışını; çağın gereklerine uygun tıbbi donanım ve modern yöntemleri benimseyerek geliştirmiştir.

Sağlıklı bir ağız (özellikle dişler, dudaklar ve dil) konuşma, tat alma, sindirim gibi hayati fonksiyonlar için ilk şarttır. Ağız sağlığınızın yerinde olmadığını düşünüyorsanız, diş etinizden başlayarak, kalp hastalıklarıyla ilişkilendirilen birçok hastalık riskiyle karşı karşıya kalmanız kaçınılmazdır. Araştırmalar, sağlıklı bir hamilelik ve doğum süreci için özellikle hanımların, hamile kalmadan önce ağız ve diş sağlığını kontrol altına almalarının, kendileri ve yeni doğan bebekler için muazzam önem taşıdığını göstermektedir.

Türkiye Dental’de; sağlık ağızda başlar mottosuyla, herkes için ulaşılabilir olma misyonunu benimseyen 20 kişilik uzman kadromuz, daha çok insana doğru tedaviyi ulaştırmak için ücretsiz muayene hizmeti vermektedir.

Haftanın 7 günü hizmet alabileceğiniz İstanbul Mecidiyeköy’deki merkezimizde, ulus sınırlarını aşarak Avrupa ve Arap ülkelerinden gelen hastalar için gülüş estetiğinden, ortodontiye; ağız, diş ve çene cerrahisinden diş eti hastalıklarına tüm alanlarda teşhis ve tedavi hizmetimiz bulunmaktadır.

Dişçi koltuğuna oturmak herkes için kolay değildir. Endişeli ve gergin ruh halinizi tolere ederek, sizinle birlikte aşmak ve ağız diş sağlığınız konusunda gelişme kaydetmek Turkey Dental’ın öncelikli amaçlarındandır. Ağız ve diş sağlığınızla ilgili doğru kararlar vermeniz için, sizi açık bir biçimde bilgilendirmek, günlük diş temizlik rutinlerini hatırlatmak ve diş muayenesini yıllık rutinlere dönüştürmenizi sağlamak bizim için mesleki bir sorumluluktur. Böylece sizin için, sizinle birlikte çalışarak, daha sağlıklı dişler, diş etleri ve güzel bir gülümseme geliştiririz.

Turkey Dental’da size sıcak bir karşılama ile ilk kez merkezimizde randevu alsanız dahi, kendinizi rahat hissedeceğiniz bir ortam ve etkili bir teşhis, tedavi, uygulama imkanı sunuyoruz. İhtiyaçlarınızı belirlemek için önce sizi dinleyip; sorunu tespit edip tedavi sürecine sizinle birlikte karar veriyoruz; yani her hastamız için tek bir reçete değil; duruma özel tedavi ve ihtiyaca göre önceliklendirme ile hareket ediyoruz.

Hem hastalarımız hem uzman diş doktorlarımız için güvenli ve huzurlu bir ortamda özel bir hizmet kalitesi sağlamaya; standartlarımızı yükseltmeye, çıtayı hep bir sonraki aşamaya taşıyarak sürekli gelişimi hedefiyoruz.

NEDEN BİZ?

İnsan odaklıyız.

Uzman hekim kadromuzla güçlüyüz.

Uluslararası standartları benimser, modern yöntemlerle çalışırız.

İstanbul’un en merkezi lokasyonunda, haftanın 7 günü sizlerleyiz.

Herkes için ulaşılabilir diş sağlığı hizmeti yaratırız.

Ücretsiz muayene hizmetimiz ile sorunları tespit ederiz.

Sağlıklı bir ağız kadar, güzel bir gülüşün öneminin de farkındayız, tedavi ve hizmetlerimizde iddialıyız.

türkiye dental diş kliniği logo

Diş Hekimliğinde Yılların Verdiği Tecrübe ile Yanınızdayız

Yılların birikimi ve teknolojinin yardımıyla tedavileri kısa sürelerde ve sorunsuz olarak tamamlıyoruz.