Laminate Veneer

Laminate Veneer Tedavi Hizmeti

Lamina venerler dişlerin ön yüzeyine minimal aşındırma yapılarak  ince yaprak porselenlerdir. Bu ince yaprak porselenler sayesinde dişlerdeki renk, şekil ve anomalilere bağlı düzensizlikler estetik olarak giderilmektedir. Lamina venerler ile elde edilen beyazlık kalıcıdır; sigara, çay ve kahve gibi doğal dişlerde renklenmeye sebep olan etkenler Lamina venerler üzerinde renklenme etkisi yoktur.  Süreç olarak ilk seansta kliniğimize başvuran hastalarımızın tam yüz ve ağız içi fotoğraflarının alınmasının ardından, gerekli ise dişlerde laminaların yerleşeceği dişlerin ön yüzeylerinde minimal aşındırma yapılıp ölçü alınmasının ardından, elde ettiğimiz yüz fotoğraflarındaki anatomik noktaları referans alarak hastamızın yüzüne uygun gülüşü elde etmeye çalışıyoruz. Tabi burada hastalarımızın da istekleri doğrultusunda değişimler uygulayabiliyoruz ,prova  seanslarına gelen hastamıza yapılan dişleri ağız içerisinde göstererek onayını alıp yapıştırma işlemine geçiyoruz. Bu süreçte eğer hastamızın istekleri olursa bunu dişler üzerinde düzeltme yaparak uygulayabiliyoruz. Lamina venerler yapıştırıldıktan sonra mutlaka her hastama uygun ağız bakının nasıl yapılması gerektiği ile ilgili bilgi veriyoruz. Çünkü diş hekimliğinde hangi işlem yapılırsa yapılsın, yapılan işlerin ömrü işlem sonrası yapılan bakıma da bağlıdır. Kısaca söylemek gerekirse %50 doktorunuzun el hassasiyeti, %50 hasta ağız bakimi diyebiliriz. Lamina venerlerin bakımında herhangi bir ekstra ağız bakim prosedürü uygulanmamaktadır.

Hizmet Hakkında

Gülüş tasarımı hizmetimiz için örnek öncesi – sonrası fotoğrafını inceleyebilirsiniz.

Ücretsiz Muayene İçin Hemen Ulaşın!

+90 530 504 03 70 Numaralı Telefondan veya Online Olarak Randevu Alabilirsiniz..