Büyükdere Cad. No:79/A Mecidiyeköy/Şişli - İSTANBUL
info@turkiyedental.com
Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği hastalara hak ettikleri gülümsemeyi sağlamaya çalışmak işin verilen bir hizmettir. Hastalara olan bağımlılıkları doğal görünümlü estetik diş teknikleriyle diş görünümünü güzelleştirmek ve güvenleri yerine getirme üzerinde önemli etkisi olduğuna inanıyoruz.

Diş Uzmanlığı

Ekibimiz sizinle tanışmaktan ve canlı, sağlıklı bir gülümsemeyi elde etmenize ve sürdürmenize yardımcı olmaktan heyecan duymaktadır. Hastalarımızın güvenli, verimli ve uygun fiyatlı bakımlara değer verdiğini biliyoruz, bu nedenle hastalarımıza diş endüstrisi için en iyi teknolojiyi ve prosedürleri sunmaya çalışıyoruz.

Estetik diş hekimliği, ağız hijyeni hakkında gerçekleri temin etmekten tedavi seçeneklerinde sizi yönlendirmeye kadar her adımda size yardımcı olmak için çalışıyor. Uygun diş bakımı ile herkesin ömür boyu sürecek güzel bir gülümsemeye ulaşabileceğine inanıyoruz. Bizi diş ofisimizde ziyaret edin, diş deneyiminin ne kadar rahat ve ödüllendirici olabileceğini kendiniz göreceksiniz. Personelimiz, olabilecek her türlü sorunuz veya endişeniz konusunda size yardımcı olmak için her zaman hazırdır. Genel diş hekimliği ihtiyaçlarınızın yanı sıra kozmetik diş hekimliği alanında uzmanız. Hasta memnuniyetini ve konforunu yeni seviyelere taşıyan tedavi seçenekleri sunuyoruz.

Aile Odaklı Uygulama

Estetik diş hekimliği olarak hastalarımızın gülümsemelerini, dişlerinin sağlığını ve görünümlerini artırma hayallerini gerçeğe dönüşürken görmeyi seviyoruz. Diş bakımının çocuklar için korkutucu olabileceğini biliyoruz, bu nedenle tüm ofis sistemlerimiz genç hastalarımızın ihtiyaçlarına göre tedavi sağlamak için aile odaklıdır. Temel felsefemiz hem yetişkinlerin hem de çocukların gülümsemelerinin sağlıklı ve çekici olduğunu hissetmeyi hak ediyor olmasıdır. Ailenizin diş bakımı ihtiyaçlarına uygun olarak diş bakımı yaklaşımlarımızı uyarlıyoruz. Uygulamamız hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitemize göz atın. Randevunuzu bugün planlamak için bizi arayın.

Kullanılan Teknolojiler

Dijital röntgenler, diş hekimliğinde röntgen ışınlarının alınması ve arşivlenmesi için kullanılan en yeni teknolojidir. Dijital röntgen ışınları geleneksel dental röntgenlere kıyasla radyasyon miktarını önemli ölçüde azaltır. Bu teknik, destekleyici kemik yapılarıyla dişlerin dijital bir fotoğrafını çeker ve görüntüleri bilgisayarda depolar. Bu sayede röntgenlerinizi anında görebiliyor ve diş problemlerinin tanımlanmasına yardımcı olarak diş sağlığınızı korumak için görüntüyü büyütebiliyoruz. Ağız içi kamera ile dişlerin fotoğraflarını çekmek ve dokuyu büyük bir şekilde görmek üzere kullanılmaktadır. Görüntüler hastalarımızla paylaşılıyor, böylece diş sağlığı ile ilgili sorunların birlikte teşhisinde kullanıyoruz. Dijital izlenim alma ise hız, güvenilirlik, sezgisel işlemler ve olağanüstü görselleştirme yetenekleri sunmak için tasarlanmıştır.

Tedavi Alma Aşamaları

Estetik diş hekimliği ile 7 gün 24 saat güvenli erişim sağlayabilirsiniz. Ayrıca ihtiyacınız olan bakımı almanızı kolaylaştıran bir dizi uygun ödeme seçeneği sunuyoruz. Sayfamızda ulaşım adresleri bulunmakta olup estetik diş, klinik ve tedaviler hakkında bilgiler verilmektedir. Var olan röntgeni doktora gösterip danışma hizmeti alabilirsiniz. Ayrıca online randevu planlama, tedavi fiyatını öğrenme ve yapmış olduğumuz tedavilerin neticelerini sayfamızdan öğrenebilirsiniz. Her zaman ilerleme felsefesi ile günün ihtiyaçlarına cevap verebilecek uygun ekipman ve çağdaş yolları benimseyerek hizmet verilmektedir.